Friday, October 26, 2007

Selingan



Salam,

Sementara saya nak upload teknik2 menghampiri peperiksaan yang seterusnya, saya selingkan dengan satu gambar lama yang kami ambil pada tahun 1990. kawan saya, sumyedzi yg emailkan petang tadi. sudah hampir 17 tahun berlalu.. tapi saya rasa seperti baru semalam saya bersama-sama rakan di sekolah Menengah Seri Menanti, Muar. Alhamdulillah, masing2 dengan kerjayanya.. ada di Petronas, Maybank, IJN, MPOB dan pelbagai lagi. Dua orang rakan kami telah meninggalkan kami dahulu. dan apa yg paling menarik.. sorang pernah bertanding dalam pilihanraya.. bakal YB... & tak kurang menariknya... sorang telah menjadi kakak ipar saya... he he.. dah tiga orang anak.. skrg kena panggil 'kakak'
Begitulah... adik2 semua.. jangan tungguh 17 tahun untuk menyesal.. sesallah sekarang... sebelum SPM..

p/s: cuba teka yg mana satu ust?? he he... handsome tak?? ... banding skrg macamana??

Ust Mokmin

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum ustz
ada lg ye gmbar, ustz pakai bj pengawas tu kn? c0mey2 =P sy pun nak berjaye juga! doakn kami=)

Anonymous said...

assalamualaikum ustaz..
takla beza sgt cuma skarang dah gemuk ckit dulu kecikje..hahaha...
jangan marah nanti kene jual..
doakn kami semua berjaya macm ustaz jugak..
wasalam

peace..