Saturday, October 20, 2007

Aktiviti Syawal Mutiara Hikmah 2



Assamualaikum,

4 orang peserta Program Hijrah Ilmu SPM LZS 2007 telah meluangkan masa yang panjang untuk berkunjung ke rumah saya di Bandar Bukit Mahkota, Bangi hari ini. memang panjang sbb hampir 3 jam perjalan pergi dan 3 jam pulang. Terima kasih kepada Ita, Yana, Aishah dan Wati kerana sudi ke rumah saya.
Selepas ke rumah saya, mereka sempat berkunjung ke rumah Abg Nassir yang berjiran dengan saya.
Dalam perjalanan pulang, saya membawa mereka ke kampus Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS) bagi menyemarakkan lagi semangat untuk melanjutkan pelajaran selepas SPM.

terima kasih. wassalam

ust mokmin

4 comments:

Anonymous said...

assalammualaikum..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada smua yg pernah terlibat dengan kem SPM ni..
tuk kawan2 yg mengenali diri ini
raye,raye gak buku jgn lupe..
rugi10X bg sape yg tak ikt ke rumah ustaz..
terima kasih juga utk ustz n abg nassir satu family krn sudi melayan kami..
wasalam..

ita,
mashitha90@yahoo.com

Anonymous said...

assalamualaikum..
btul 2 rugi100X sape tak join g umah ustaz...
coz ustaz masak special tuk kita org..
kat sini saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada family ustaz dan abg nassir
sbb beri layanan yg baik kpd kita org...
"MAKAN PENGAT DITEPI PERIGI,
TAHUN DEPAN DATANG LAGI"HAHAHA..
wasalam..

eca@aishah.

Anonymous said...

walaikumusalam,

emm.. terima kasih kerana datang. ala bukan apa sangat.. sate, rendang, lontong, ketupat, lemang.. dan macam2 lagi hehe.. tapi tu semua hanyalah dialam maya.. x sempat nak buat.. so tak de la benda tu semua. jadi apa yg diorang makan??? emm.. 'BIARLAH RAHSIA'.. kesian.. duit raya pun budak2 punya rate.. sorry ye.. lain tahun kita kasi up sikit.. insyaAllah.

Ust mokmin

Anonymous said...

Assalamualaikum..
wah! best nyer..x ajk pn..=p
xpe la pas spm nty ktorg g srbu umh ust k..hehehe..=p